Casino lemmer

Casino lemmer

{H1}

ARCADYON #4 (Inzet €0,10 tot €2)

  • Batman / The Joker / Bane (Inzet €0,20 tot €16)
  • Geen spelinformatie beschikbaar.

    Sluiten
  • Games Unlimited Multi (Inzet €0,05 tot €2)
  • Beschikbare spellen

    • Criss Cross 64
    • Phoenix &#; Dragon
    • Velvet Lounge
    • Succubus Offers
    • Ultra Wild
    • Diamond &#; Gold
    • Merkur Magnus
    • Golden Temptation
    • Highway 81
    • Cash Line 27
    • Multi Wild
    Sluiten
  • Golden wild (Inzet €0,40 tot €16)
    • De inzet van het basisspel is minimaal 10 en maximaal 40 credits.
    • Indien mogelijk wordt het basisspel automatisch op de maximale inzet van 40 credits gespeeld.
    • Dit resulteert veelal (99,99%) in een gewonnen prijs van 40 punten waarmee het vervolgspel gespeeld kan worden.
    • Bij 40 credits inzet duurt het minimaal 2 minuten ( = 40 spins) voordat er een nieuw basisspel gespeeld kan worden.
    • Het vervolgspel wordt gespeeld op 5 rollen en 9 winlijnen.
    • Er kunnen zowel 3 ,4 als 5 in lijn prijzen gewonnen worden.
    • Op de middelste rol staat een WILD symbool die de win tevens kan vermenigvuldigen met  x1, x2, x3 of x5.
    • De inzetmogelijkheden zijn 2, 5, 10, 20, 40  en
    • Indien de Club meter meer dan punten is, wordt deze voor aanvang van een volgende spelronde voor een deel geïnd totdat deze weer onder de punten komt.
    Sluiten
  • Hot Twin (Inzet €0,20 tot €8)
  • Spelbeschrijving

    Basisspel

    Er zijn 4 basisspellen mogelijk met inzet van 10, 20, 30 of Na inworp zal automatisch de hoogste mogelijke inzet gekozen worden. Het basisspel wordt gespeeld met 99,9% kans op winnen van de inzet en 0,01% kans op verdubbeling van de inzet. Het resultaat wordt automatisch op de clubmeter geboekt.

    Spins

    De speler krijgt een aantal spins welke gerelateerd is aan de inzet van het basisspel. De spinsmeter toont het aantal resterende spins in het Clubspel. Wanneer deze 0 wordt, dient een nieuw basisspel gespeeld te worden. Is de Clubmeter 0, dan moet de speler wachten tot de spinsmeter 0 is

    Clubspel

    In het Clubspel kunnen 1, 2, 5, 10, 20 of 40 punten worden ingezet.
    Het spel vangt aan met Inzet 1. Zodra het mogelijk is een hogere Inzet te kiezen, zal de desbetreffende knop gaan knipperen. Iedere 3 seconden toont de gezamenlijk DEALER een trekking van 8 getallen. Indien START gedrukt is, worden uit deze trekking 3 of 4 getallen gekozen waarmee de symbolen op resp. rollen A, B, C en D verplaatst worden.

    Meters

    De Clubmeter toont het totaal van de potten en kan worden. Bij overschrijding, worden er één of meerdere potten geïnd naar de Winbank, zodat de Clubmeter kleiner dan wordt. Wanneer de Puntenmeter de grens passeert, wordt de overschrijding automatisch uitbetaald. Bij handmatige uitbetaling ligt de grens op punten en wordt bij overschrijding om de beheerder verzocht.

    Uitbetalen

    Restpunten na uitbetaling worden automatisch gegokt naar een uitbetaalbare waarde en betaald.

    Sluiten
  • Megastar (Inzet €0,20 tot €80)
  • Roulette is een spannend maar toch eenvoudig te spelen spel. Het betreft hier een Amerikaans roulette wat in houdt dat het wiel bestaat uit 36 nummers en één “0”. Standaard kan er een inzet plaats vinden van 20 punten per spel. De gewonnen prijzen worden automatisch in de clubmeter gezet. Bij voldoende punten in de clubmeter, is het mogelijk om maximum punten in te zetten.

    Functies van de knoppen

    Spelerspaneel
    Op het spelerspaneel bevinden zich de volgende knoppen en functies:

    • Inzetmogelijkheden

    • Standaard inzetcombinaties:
    – Vicini Dello Zero
    – Serie
    – Orfanelli
    – One neighbour en two neighbours

    • Language: Selecteert Nederlandse of Engelse taal.

    • Call attendant: Geeft een indicatie dat ondersteuning gewenst is.

    • Start: Wordt niet gebruikt tijdens het spel.

    • Collect: Punten vanuit de clubmeter naar de puntenmeter plaatsen.

    • Help: Laat het helpscherm zien.

    • Cash out: Uitbetalen puntenmeter.

    • Cirkelvormige pijl: Herhaalt de inzet van het vorige spel. Door nogmaals op deze knop te drukken wordt de inzet verdubbeld (indien mogelijk).

    • Kruis: Maakt inzet ongedaan.
    – Functie a) indien inzet geselecteerd, verwijder inzet.
    – Functie b) indien geen inzet geselecteerd, verwijder alle inzetten.

    Externe knoppen

    Er bevinden zich twee externe knoppen. De “Repeat”-knop kan gebruikt worden om de inzet van het vorige spel te herhalen. Door nogmaals deze knop te drukken wordt de inzet verdubbeld (indien mogelijk). Middels de “Select chip”-knop kan de gewenste chip (inzet) worden geselecteerd. De waarde van de geselecteerde chip zal op de monitor geel oplichten. U heeft de mogelijkheid om uit een vijftal chips te kiezen.

    Spelersstation

    De volgende gegevens kunnen van de monitor worden afgelezen:
    • Credit: Geeft het aantal aanwezige punten binnen de puntenmeter weer.
    • Club: Geeft het aantal aanwezige punten binnen de clubmeter weer.
    • Stake: Geeft het aantal ingezette punten weer.
    • Win: Geeft het aantal gewonnen punten weer.
    • Resultaten: De resultaten van de laatste zeven spelen worden onderin weergegeven. Het laatste spelresultaat wordt geheel rechts weergegeven (grootste vierkant).

    Inzetmogelijkheden

    Per spelerstation is er de mogelijkheid om d.m.v. het spelerspaneel inzet te plegen. Er kan worden ingezet indien één van de volgende teksten zichtbaar is op de spelersmonitor: “UW INZET AUB” of “U KUNT NOG ENKELE SECONDEN INZETTEN”. Hierna is het niet meer mogelijk om nog in te zetten. De beschikbaar inzettijd wordt gevisualiseerd d.m.v. een tijdbalk. Het roulettespel biedt de volgende inzetmogelijkheden:

    • Straight up
    inzet op één nummer
    prijs 36x inzet (inclusief de inzet)

    • Split
    inzet op twee nummers
    prijs 18x inzet (inclusief de inzet)

    • Street
    inzet op drie nummers
    prijs 12x inzet (inclusief de inzet)

    • Carre Corner
    inzet op vier nummers
    prijs 9x inzet (inclusief de inzet)

    • Six line
    inzet op zes nummers
    prijs 6x inzet (inclusief de inzet)

    • Colomn of Dozen
    inzet op twaalf nummers
    prijs 3x inzet (inclusief de inzet)

    • Simple bets
    inzet op groepen of kleur
    prijs 2x inzet (inclusief de inzet)

    Uitbetalen

    Alleen punten van de puntenmeter kunnen worden uitbetaald. Het uitbetalen van punten is alleen mogelijk wanneer er geen inzet heeft plaats gevonden.
    Door op de “Cash out”-knop te drukken, zal de machine overgaan tot uitbetaling. Er zijn een tweetal uitbetaal mogelijkheden:
    1. Uitbetaling in 2-Euro munten.
    2. Handmatige uitbetaling.

    Uitbetaling in munten

    Wanneer het bedrag onder de ingestelde limiet (handmatige uitbetaling bij xxxx punten) blijft, zal een uitbetaling geheel in munten worden voldaan.

    Handmatige uitbetaling

    1. De tekst “Hand Pay” staat op de monitor ter indicatie dat een handmatige uitbetaling gewenst is.
    2. Roep een casinomedewerker deze zal de uitbetaling afhandelen.
    3. Hierna zijn alle punten (binnen de puntenmeter) uitbetaald en is de spelersunit weer klaar voor gebruik.

    Sluiten
  • Multi Player (Inzet €0,40 tot €8)
  • Basisspel

    Het basisspel van Multi Player bestaat uit een automatische enkel/dubbel gamble. Afhankelijk van de inworp van twee, vier, zes of acht euro – respectievelijk 10, 20, 30 en 40 credits (= enkel) – volgt (na het indrukken van START) een automatische enkel/dubbel gamble die deze credits omzet in een gelijk aantal gewonnen punten én u een spelcyclus aanbiedt van respectievelijk 10, 20, 30 of 40 spins. Daarnaast bestaat er een kleine kans op verdubbeling van bovengenoemd aantal gewonnen punten. Dus geen 10, 20, 30 of 40, maar 20, 40, 60 of 80 gewonnen punten! Multi Player speelt altijd met de hoogst mogelijke basisinzet. Als u bijvoorbeeld zes euro inwerpt, volgt (na het indrukken van START) automatisch een 30/gamble, die resulteert in een spelcyclus van 30 spins én een tegoed van 30 of 60 gewonnen punten. Let wel: indien de creditmeter meer dan 40 credits bevat, wordt er altijd een 40/gamble gespeeld.
    Op nog niet bespeelde automaten kunt u op elk willekeurig moment instappen en het basisspel spelen.

    Clubspel

    Na de enkel/dubbel gamble kunt u het vervolgspel op drie rollen met vijf winlijnen starten. In een spelcyclus kunt u vóór elk spel (spin), afhankelijk van het puntentotaal op de ‘TOTAAL’-meter en het aantal resterende spins, naar wens 2, 5, 10, 20 of 40 punten inzetten.
    Als de ‘TOTAAL’-meter aan het einde van een spelcyclus de puntengrens overschrijdt, wordt een door het programma bepaalde hoeveelheid punten automatisch naar de creditmeter overgezet (in ieder geval totdat de ‘TOTAAL’-meter minder dan punten bevat).

    Sluiten
  • Multi Winner (Inzet €0,40 tot €20)
  • Spelbeschrijving:
    Basisspel

    Er zijn 4 basisspellen mogelijk met inzet van 10, 20, 30 of Na inworp zal automatisch de hoogst mogelijke inzet worden gekozen. Het basisspel wordt gespeeld met 99,9% kans op winnen van de inzet en 0,01% kans op verdubbeling van de inzet. Gewonnen punten worden op de “CLUB”-meter bijgeteld.
    Spins
    Na een “BASIS”-spel krijgt de speler, gerelateerd aan de inzet van het “BASIS”-spel, een aantal “SPINS”. De “SPINS”-meter toont het aantal resterende “SPINS” in het lopende “CLUB”-spel. Zijn de “SPINS”-meter of de “CLUB”-meter 0, moet een nieuw “BASIS”-spel worden gespeeld.

    Clubmeter

    De “CLUB”-meter toont het totaal van de potten en kan de overschrijden. Bij overschrijding worden er één of meerdere potten geïnd naar de “WINBANK”, zodat de inhoud van de “CLUB”-meter kleiner dan wordt.

    Clubspel

    Afhankelijk van de “CLUB”-meterwaarde kunnen in het “CLUB”-spel 2, 5, 10, 20, 40 of punten worden ingezet. Zodra het mogelijk is een hogere inzet te kiezen, zal de desbetreffende “INZET”-knop gaan knipperen. Iedere seconde toont de “TOPBOX” een trekking van getallen voor de stations. Indien “START” is gedrukt wordt op het display (A, B, C, D) van het station een trekking getoond. De “SPINS”-meter van het betreffende station wordt met 1 verlaagd. De displays A, B, C en D tonen het aantal stappen (getallen) dat de respectievelijke rollen verder worden gedraaid (mits op “START” is gedrukt). Een win kan worden verdubbeld.

    MultiWinnerspel

    De “MULTIWINNER”-meter toont een waarde afhankelijk van de inzet (6 bij inzet 2, 20 bij inzet 5, 40 bij inzet 10, 80 bij inzet 20, bij inzet 40 en bij inzet ). Bij 3 “MULTIWINNER”-symbolen in zicht, begint de “MULTIWIN”-schijf te draaien. Het getal dat de pijl aanwijst nadat de schijf is gestopt, toont het aantal maal dat de “MULTIWINNER”-meter wordt gewonnen. Bij 4 “MULTIWINNER”-symbolen in zicht wint men de hoogste prijs van de gespeelde inzet.

    Sluiten
  • Random Bells (Inzet €0,20 tot €8)
  • BASISSPEL

    Inzet 40 punten

    CLUBSPEL

    Inzet 1, 2, 5: 5 Winlijnen
    Inzet 10, 20, 40, 10 Winlijnen
    Maximale prijs
    Supermeter maximaal

    Sluiten
  • Random Player (Inzet €0,40 tot €16)
  • BASISSPEL
    1 Credit is 20 eurocent.

    &#; Het basisspel kan gespeeld worden op inzet 20, 30 of
    &#; Het resultaat van het basisspel is gelijk aan de inzet of het dubbele hiervan.
    &#; De inzet in credits is gelijk aan het aantal spelen dat in het vervolgspel gespeeld kan worden.
    &#; Als de ‘aantal spelen meter’ weer op 0 staat moet er verplicht een nieuw basisspel gespeeld worden.

    VERVOLGSPEL
    &#; Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen.
    &#; De inzetmogelijkheden zijn 2, 4, 10, 20, 40 en
    &#; In het begin wordt alleen maar de laagste inzet aangeboden.
    &#; Indien er meer punten in de totaalmeter komen, worden ook de hogere inzetmogelijkheden vrij gegeven.
    &#; Ook als de ‘aantal spelen meter’ afneemt kunnen er hogere inzetten vrijgegeven worden.
    &#; Indien de totaalmeter meer dan is, wordt deze voor aanvang van een volgende spelronde voor een deel geïnd totdat deze weer onder de punten komt.

    Sluiten
  • Random Winner (Inzet €0,20 tot €20)
  • BASISSPEL

    Inzet 40 punten

    CLUBSPEL

    Inzet 1, 2, 5: 5 Winlijnen
    Inzet 10, 20, 40, 10 Winlijnen
    Maximale prijs
    Supermeter maximaal

    Sluiten
  • Red &#; Green pepper (Inzet €0,40 tot €40)
  • BASISSPEL
    1 Credit is 20 eurocent.

    &#; Het basisspel kan gespeeld worden op inzet 10, 20, 30 of
    &#; Het resultaat van het basisspel is gelijk aan de inzet of het dubbele hiervan.
    &#; De inzet in credits is gelijk aan het aantal spelen dat in het vervolgspel gespeeld kan worden.
    &#; Als de ‘aantal spelen meter’ weer op 0 staat moet er verplicht een nieuw basisspel gespeeld worden.

    VERVOLGSPEL
    &#; Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen.
    &#; De inzetmogelijkheden zijn 2, 5, 10, 40, en
    &#; De PEPPER-knop zorgt ervoor dat de rollen steeds weer vanuit de basispositie starten.
    &#; Vanaf inzet 10 geeft ‘elke 3 in lijn PEPPER’ combinatie een mysteryprijs.
    &#; Vanaf inzet 20 komt de ‘elke 3 in lijn BAR’ combinatie er nog eens bij.
    &#; In het begin wordt alleen maar de laagste inzet aangeboden.
    &#; Indien er meer punten in de totaalmeter komen, worden ook de hogere inzet mogelijkheden vrij gegeven.
    &#; Ook als de ‘aantal spelen meter’ afneemt kunnen er hogere inzetten vrij gegeven worden.
    &#; De mysteryprijs wordt per spelersunit apart bepaald.
    &#; Indien de totaalmeter meer dan is, wordt deze voor aanvang van een volgende spelronde voor een deel geïnd totdat deze weer onder de punten komt.

    Sluiten
  • Red Blue Chips (Inzet €0,40 tot €40)
  • Spelbeschrijving:

    Basisspel

    Bij basisspel van de Red & Blue Chips kan men inzetten:
    – 10 credits –> 10/20 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van
    – 20 credits –> 20/40 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van
    – 30 credits –> 30/60 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van
    – 40 credits –> 40/80 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van
    Onafhankelijk van het basisspel dat er gespeeld wordt –> 40 spelen per spelronde

    Vervolgspel

    Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen.
    Bij voldoende punten in de TOTAAL-meter zijn de volgende inzetmogelijkheden:
    – Inzet 2, maximale winst van 80 punten per winlijn
    – Inzet 5, maximale winst van punten per winlijn
    – Inzet 10, maximale winst van punten per winlijn
    – Inzet 20, maximale winst van punten per winlijn
    – Inzet 40, maximale. winst van punten per winlijn
    – Inzet , maximale. winst van punten per winlijn
    – Inzet , maximale winst van punten per winlijn

    Tijdens het spelen van het vervolgspel kunnen meters leeg raken, waardoor deze niet meer actief zijn.
    Gewonnen punten kunnen alleen volledig weggeschreven worden indien er voldoende actieve meters geopend zijn met bijbehorende maximale waarde.
    Gedurende het spel zal links op het groene display (win- en creditdisplay) het aantal actieve meters getoond worden. Wordt er niet gespeeld, zal na ± 10 seconden de volgende informatie op dit display verschijnen:
    – Maximale win in het volgende spel
    – Aantal actieve meters
    – Actuele inhoud van de afzonderlijke (actieve) meters met de bijbehorende maximale waarde van die meter

    Chip

    Bij de Red & Blue Chips is het mogelijk om 2 of meer machines te synchroniseren, zodat zij steeds dezelfde combinaties op de rollen geven. Het beste moment om hiermee te beginnen is als alle spellen op 0 staan, de TOTAAL-meters van de machines gelijk zijn én er op alle machines hetzelfde aantal credits staan.
    Indien de speler bij alle machines op CHIP drukt, gaan de rollen naar hun beginpositie en kan hij dezelfde inzet op alle machines zetten.
    De speler wacht dan totdat op het centrale scherm de spins beginnen te lopen, omdat hij zodoende voldoende tijd krijgt om op alle machines START in te drukken. Indien dan de volgende spin start, lopen alle machines gelijk.

    Na het synchroniseren van de machines kan het gebeuren dat de machines, na verloop van tijd, niet meer synchroon lopen. Bovenstaande handelingen moeten dan opnieuw gebeuren.

    Mystery-prijzen kunnen per spel en per machine verschillen.
    Indien aan het einde van de spelronde de TOTAAL-meter meer dan punten heeft, worden 1 of meerdere meters geïnd.

    Speltips

    – Om de maximale waarde van de afzonderlijke (actieve) meters zo hoog mogelijk te houden, kunt u het beste het 40/ basisspel spelen. Immers bij een 40/basisspel wordt een meter actief met een maximale waarde van
    – Als u in het vervolgspel op inzet of inzet wilt spelen, zorg er dan eerst voor dat u voldoende actieve meters heeft. Zodoende kunnen hoge prijzen altijd verdeeld worden over de actieve meters.

    Sluiten
  • Super Bells (Inzet €0,20 tot €8)
  • Inzet

    Clubspel: Inzet 1 (5 winlijnen) of 2, 5, 10, 20 of 40 punten op 10 winlijnen. 3 of 4 gelijke symbolen winnen op één of meerdere winlijnen.

    Superbells feature

    Een zilveren bel telt voor ieder ander symbool (WILD) en wordt 1 keer vastgehouden als hiermee niet direct een prijs wordt gewonnen. Een gouden bel telt ook WILD en de prijs wordt met 1,2 of 4 vermenigvuldigd.

    Sluiten
  • Sweet 16 multiplayer (Inzet €1 tot €32)
  • BASISSPEL
    1 Credit is 20 eurocent.

    &#; Het basisspel kan gespeeld worden op inzet 30 of
    &#; Het resultaat van het basisspel is gelijk aan de inzet of het dubbele hiervan.
    &#; De inzet in credits is gelijk aan het aantal spelen dat in het vervolgspel gespeeld kan worden.
    &#; Als de ‘aantal spelen meter’ weer op 0 staat moet er verplicht een nieuw basisspel gespeeld worden.

    VERVOLGSPEL
    &#; Het vervolgspel wordt gespeeld op 4 rollen met 16 winlijnen.
    &#; De inzetmogelijkheden zijn 5, 10, 20, 40, 80 en
    &#; In het begin wordt alleen maar de laagste inzet aangeboden.
    &#; Indien er meer punten in de totaalmeter komen, worden ook de hogere inzetmogelijkheden vrijgegeven.
    &#; Ook als de ‘aantal spelen meter’ afneemt kunnen er hogere inzetten vrijgegeven worden.
    &#; Het PRIJS DUBBEL feature kan de waarde van een win verdubbelen.
    &#; Indien de totaalmeter meer dan is, wordt deze voor aanvang van een volgende spelronde voor een deel geïnd totdat deze weer onder de punten komt.

    Sluiten
  • Twin Player (Inzet €0,80 tot €16)
  • Spelbeschrijving:

    Basisspel

    De speler kan kiezen uit de volgende spelen: 20 credits, 20 – spel, 20 spelen per spelronde. 30 credits, 30 – 60 -spel, 30 spelen per spelronde. 40 credits of meer, 40 – spel, 40 spelen per spelronde.

    Vervolgspel

    Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen. Bij voldoende punten in de “TOTAAL”-meter zijn de volgende inzetten mogelijk: Inzet 4, maximale win van punten per spel Inzet 10, maximale win van punten per spel Inzet 20, maximale win van punten per spel Inzet 40, maximale win van punten per spel Inzet 80, maximale win van punten per spel Bij alle spelen is het mogelijk om een dubbele win aangeboden te krijgen.

    De volgende regel is gesteld voor het verhogen van de inzet: De inzet die gekozen kan worden aan het begin van de ronde: minimaal aantal punten in de “TOTAAL”-meter = 20x inzet, of de resterende spelen kunnen met de stake worden afgespeeld. Bij een eventuele win moet de speler voldoende punten op zijn “TOTAAL”-meter hebben, om zijn gewenste inzet gedurende de resterende spins in te kunnen zetten. Indien aan het einde van de spelronde de “TOTAAL”-meter meer dan punten bevat, worden 1 of meerdere meters geïnd.

    Sluiten
  • Twin Player Duel (Inzet €0,80 tot €16)
  • Geen spelbeschrijving

    Sluiten
  • Wild Moon (Inzet €0,20 tot €8)
  • Geen spelbeschrijving

    Sluiten
    Источник: thisisnl.nl